Odbor vnitřních věcí

Ing. Zbyněk Vavřina

Foto - portrét
vedoucí odboru vnitřních věcí
Tel.: 48 524 3118
Budova: nám. Dr. E. Beneše 1/1
Č. dveří: 3

Odbor vnitřních věcí

Sídlo: Historická radnice (nám. Dr. E. Beneše 1/1, 460 59 Liberec 1)
Doručovací adresa: nám. Dr. E. Beneše 1/1, 460 59 Liberec 1
Telefon: 485 243 118

Oddělení informatiky a řízení procesů

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Hynčicová Hana referent oddělení informatiky a řízení procesů správa a provoz informačního systému MML nám. Dr. E. Beneše 1/1 2 48 524 3224
Reltonová Jana referent oddělení informatiky a řízení procesů správa a provoz informačního systému MML nám. Dr. E. Beneše 1/1 2 48 524 3779
Stodůlka Jakub referent oddělení informatiky a řízení procesů pověřen zastupováním výkonu funkce vedoucího oddělení informatiky a řízení procesů nám. Dr. E. Beneše 1/1 2 48 524 3117
Bc. Trebická Ivana referent oddělení informatiky a řízení procesů správa a provoz informačního systému MML nám. Dr. E. Beneše 1/1 2 48 524 3116

Oddělení komunikace a informací

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Doubrava Jiří administrativní a spisový pracovník podatelna nám. Dr. E. Beneše 1/1 5 48 524 3115
Erbenová Miroslava referent informačních služeb infopult nám. Dr. E. Beneše 183/22 Infopult 48 524 3211
Hartová Kateřina referent informačních služeb infopult nám. Dr. E. Beneše 183/22 Infopult 48 524 3211
Hummelová Ivana referent oddělení komunikace a informací zásobování nám. Dr. E. Beneše 1/1 1a 48 524 3771
Kimmelová Veronika administrativní a spisový pracovník podatelna nám. Dr. E. Beneše 1/1 5a 48 524 3114
Klimešová Romana archivářka archiv nám. Dr. E. Beneše 1/1 103 48 524 3784
Krásová Ivana archivářka archiv nám. Dr. E. Beneše 1/1 103 48 524 3784
Pokorný Marcel řidič silničních motorových vozidel řidič nám. Dr. E. Beneše 1/1 1b 602 181 728
Radošinský Martin řidič silničních motorových vozidel řidič nám. Dr. E. Beneše 1/1 1b 48 524 3106
Seifertová Petra referent oddělení komunikace a informací recepce nám. Dr. E. Beneše 1/1 5b 48 524 3111
Mgr. Šťastná Lucie vedoucí oddělení komunikace a informací nám. Dr. E. Beneše 1/1 4 48 524 3777
Šulcová Simona administrativní a spisový pracovník podatelna nám. Dr. E. Beneše 1/1 5 48 524 3115
Bc. Vydra Petr specialista oddělení komunikace a informací autoprovoz nám. Dr. E. Beneše 1/1 1c 48 524 3762

Oddělení krizového řízení

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Ing. Gardoň Jan referent oddělení krizového řízení krizové, havarijní a obranné plánování 1. máje 108/48 53 48 524 3153
Popp Lubomír vedoucí oddělení krizového řízení 1. máje 108/48 54 48 524 3152
Prokop Michal referent oddělení krizového řízení agenda prac. úrazů a BOZP, jednotky SDH, obranné plánování, hospodářská opatření 1. máje 108/48 52 48 524 3154
Sedmidubský Jaroslav domovník, údržbář a skladník civilní ochrany údržba objektu, zařízení CO (kryty) 1. máje 108/48 53 48 524 3153
Závitkovská Kornela referent oddělení krizového řízení ekonomická agenda, ochrana obyvatelstva, hospodářská opatření 1. máje 108/48 52 48 524 3149

Oddělení organizační

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Mgr. Kumpová Markéta referent oddělení organizačního rada a zastupitelstvo města, správa osobních údajů nám. Dr. E. Beneše 1/1 109c 48 524 3162
Mudrá Marie referent oddělení organizačního rada a zastupitelstvo města nám. Dr. E. Beneše 1/1 109c 48 524 3163
Pourová Iva vedoucí oddělení organizačního rada a zastupitelstvo města nám. Dr. E. Beneše 1/1 109b 48 524 3119
Ing. Serbusová Eva, DiS. referent oddělení organizačního rada a zastupitelstvo města, správa osobních údajů nám. Dr. E. Beneše 1/1 109c 48 524 3162

Oddělení personální

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Ing. Karbanová Jana specialista personální agendy personální administrativa, rozpočtář nám. Dr. E. Beneše 1/1 107 48 524 3768
Kolombová Jitka mzdová účetní mzdová agenda nám. Dr. E. Beneše 1/1 104 48 524 3767
Křepel Miroslav vedoucí oddělení personálního vedoucí personálního oddělení, personální správa nám. Dr. E. Beneše 1/1 105 48 524 3761
Bc. Lisková Martina specialista oddělení personálního personální agenda, vzdělávání zaměstnanců nám. Dr. E. Beneše 1/1 107 48 524 3766
Nýdrlová Martina mzdová účetní mzdová agenda nám. Dr. E. Beneše 1/1 104 48 524 3764
Škrašková Miroslava mzdová účetní - specialista mzdová agenda, rozpočtář nám. Dr. E. Beneše 1/1 104 48 524 3763
Ing. Vítková Romana personalista personální agenda, vzdělávání zaměstnanců nám. Dr. E. Beneše 1/1 107 48 524 3769
POPIS ČINNOSTI

Je koordinačním a poradním orgánem sloužícím k řešení problémů, které vyžadují všestranné posouzení. Projednává materiály, které jsou předkládány na jednání zastupitelstva města a rady města. Zajišťuje komplexní administrativní servis pro tajemníka magistrátu a komunikaci vně i uvnitř úřadu. Vydává vnitřní předpisy pro zajištění chodu celého úřadu. Koncepčně pracuje v oblasti struktury magistrátu města, vedoucí k celkovému zefektivnění a zprůhlednění činnosti magistrátu města.

Vede agendu stížností a petic občanů, v návaznosti na ně provádí kontrolní činnost a předkládá je k projednání nadřízeným orgánům. Stížnosti občanů na práci magistrátu řeší přímo kancelář tajemníka, ta eviduje také stížnosti na konkrétní záležitosti vně práce magistrátu, které jsou prezentovány  primátorovi a jeho náměstkům. S každou stížností je tajemník osobně seznámen a následně je určen kompetentní úředník, který k případu shromažďuje podklady. Stížnosti jsou náročnou a různorodou agendou odboru kanceláře tajemníka, jejich důsledné zpracovávání, informování stěžovatelů a provázanost s hodnocením úředníků, pomáhá tak zkvalitnění práce úřadu.

Pravidla pro přijímání a vyřizování petic a stížností.

Dokumenty odboru

Co dělat když?

Otázka, kterou si jistě položil každý z nás v okamžiku, kdy se dostal do situace vymykající se běžnému standartu. Více informací naleznete v přiloženém dokumentu.
 

ČEZ radí jak postupovat při výpadku elektřiny

Společnost ČEZ zpracovala pro potřebu široké veřejnosti stručný manuál jak postupovat při řešení mimořádných událostí v distribuční soustavě, viz letáček v příloze.
 

Aktuality odboru

23.06.2020

Dobrovolní hasiči mají za sebou náročný víkend

Již na konci týdne vydal Český hydrometeorologický ústav výstrahu před silnými srážkami a tak byly všechny jednotky města v pohotovosti.
 
30.04.2020

Magistrát upravil úřední hodiny. Před návštěvou je nutné se předem telefonicky objednat

V souladu s mimořádným opatřením upravil Magistrát města Liberec úřední hodiny a provoz pracovišť úřadu.
 
12.03.2020

Opatření magistrátu z důvodu prevence šíření onemocnění koronavirem

AKTUALIZUJEME. V souvislosti s nepříznivým vývojem epidemiologické situace ve výskytu onemocnění COVID-19 způsobené novým koronavirem a z důvodu prevence šíření onemocnění přijal Magistrát města Liberec s okamžitou platností do odvolání tato opatření:
 
26.02.2020

Dobrovolní hasiči se zapojili do likvidace škod po silném větru

V neděli 23. 2. 2020 ve večerních hodinách začal i v Liberci sílit vítr a přidělávat starosti obyvatelům města a především Hasičskému záchrannému sboru, který musel řešit nárust tísňových volání.
 
20.12.2019

Zrušení úředních dnů magistrátu na konci roku

Upozorňujeme návštěvníky magistrátu na změnu úředních hodin v období vánočních svátků a na přelomu roku. Magistrát města Liberec bude pro veřejnost vedle obvyklých svátků zcela uzavřen v pátek 27., v sobotu 28. a v úterý 31. 12. 2019.
 
Předchozí
1

 

 

Cookies

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.