12.10.2017
Karel Horník

Jsme městem sportu, městem pod Ještědem nebo stále hledáme svou identitu?

Město Liberec se účastní nadnárodního meetingu projektu RetaiLink na téma "City Branding" a pokusí se nalézt svou novou identitu.

 

Jak může středně velké město vyvinout jedinečnou značku, která by definovala její “brand” a “positioning”? Jak využít potenciál města? Mohou komunikační a marketingové nástroje používané na úrovni měst prospět maloobchodu?

Tématem tohoto nadnárodního setkání je “city branding”, z tohoto důvodu jsme oslovili partnery, kterých se toto téma přímo týká. Za město Liberec se tedy mimo projektového týmu účastní David Pastva, vedoucí odboru cestovního ruchu, kultury a sportu, Jana Vančátová, vedoucí komise kultury cestovního ruchu kultury a sportu a za místní maloobchodníky Kristýna Lukešová z provozovny La Formageria v Pražské ulici”, popisuje koordinátorka místní podpůrné skupiny, Lucie Blažková.

“Město Liberec již v minulosti prošlo vytvářením nového city brandingu, ale v současné době nemáme definované, jakým městem vlastně jsme. Jsme městem sportu? Městem rododendronů a azalek? Městem pod Ještědem? Jak svoji značku rozvíjet a prodávat? Věříme, že právě na nadnárodním setkání získáme odpovědi a doporučení, na základě kterých k nové identitě a strategii dospějeme,”  vysvětluje projektová manažerka Lucie Noswitz.

Liberec je aktivním členem sítě RetaiLink od roku 2016. Během uplynulého roku projektový tým společně se zástupci maloobchodu města aktivně pracuje na akčním plánu rozvoje maloobchodu a oživení městského centra, který představí Zastupitelstvu města Liberec v únoru roku 2018.

Nastavení cookies