Provoz magistrátu

Předchozí
1
21.04.2021

Obřady vítání občánků se stále nekonají

Vzhledem k nepříznivé epidemiologické situaci v současnosti stále nemůžeme pořádat obřady vítání občánků.
 
12.04.2021

Magistrát spouští on-line rezervační systém

Od úterý 13. dubna znovu spouštíme on-line rezervační systém na Magistrát města Liberec.
 
19.02.2021

Před návštěvou úřadu je stále potřeba se předem telefonicky objednat

Magistrát města Liberec rozšířil od pondělí 15. února úřední dobu pro veřejnost na 5 dní v týdnu.
 
22.10.2020

Magistrát funguje dál v omezeném režimu. Výjimečně otevře ve čtvrtek 29. října

Na základě nařízení vlády z 21. října platí dál omezení úředních hodin na maximálně pět hodin, dva dny v týdnu. A to až do 1. listopadu.
 
21.10.2020

Omezení služeb mimo budovy magistrátu

V souvislosti s vyhlášením nouzového stavu a úpravou úřední doby a provozu magistrátu pozastavil Odbor správní a živnostenský některé poskytované služby.
 
15.10.2020

Před návštěvou magistrátu je nutné se předem telefonicky objednat

Od pondělí 19. října po dobu trvání nouzového stavu bude Magistrát města Liberce vyřizovat klienty pouze po předchozím telefonickém objednání. Objednávání je možné na pondělí a středu od 8.00 do 10.30 a od 14.30 do 17.00 hodin.
 
09.10.2020

Magistrát mění úřední dobu! Otevřeno bude jen v pondělí a ve středu

Magistrát města Liberec z důvodu nařízení vlády ČR mění od pondělí 12. října na následující dva týdny úřední dobu.
 
07.05.2020

Liberecký magistrát se od pondělí vrací k běžnému provozu

V pondělí 11. května od osmi hodin ráno začne Magistrát města Liberce vykonávat všechny agendy ve standardním provozu. Věnujte prosím pozornost upravené úřední době.
 
17.04.2020

Magistrát je v provozu od pondělí do čtvrtka. Před návštěvou je potřeba se objednat!

V souladu s mimořádným opatřením upravuje Magistrát města Liberec od pondělí 20. dubna úřední hodiny a provoz pracovišť úřadu.
 
Předchozí
1

 

 

Nastavení cookies