11.03.2020
Barbora Hodačová

Město Liberec získalo ocenění za nejlepší propagační materiály

Město Liberec bylo oceněno za jednotnost propagačních materiálů na veletrhu Euroregion Tour.

Ve dnech 6. - 7. března 2020 hostilo jablonecké Eurocentrum již 20.ročník Euroregion Tour. Účast vystavovatelů byla rekordní, doprovodný program velmi pestrý, od vystoupení dětí, místních hudebníků až po různorodé prezentace. První patřila Křišťálovému údolí, nechybělo ani Muzeum skla a bižuterie v Jablonci n. N. V sobotním dopoledni se pak představila i Liberec Film Office

Návštěvnost nebyla nijak zanedbatelná po oba dva dny. Největší oblibě na stánku Liberce se těšil Motorkářský průvodce, image brožura Visit Liberec a dětská publikace Putování s rytířem Rolandem po Liberci a Žitavě. Samotní vystavovatelé a pořadatelé si na stánku mohli pro zpestření dopřát kávu z pražírny Nordbeans.

Zatímco Okresní hospodářská komora vyhlásila tradičně 3 nejlepší regionální výrobce, Liberecký kraj vyhlásil jen jednoho vystavovatele z řad cestovního ruchu za nejlepší propagační materiály, a to město Liberec, na což jsme patřičně hrdí.

Ocenění potvrzuje, že vítězný jednotný vizuální styl designéra a grafika Ondřeje Zámiše je nadčasový, praktický a živý. 

 

 

Cookies

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.