detail

A) Samostatná působnost

  1. s využitím všech dostupných nástrojů mediální komunikace a PR komunikace zajišťuje prezentaci statutárního města Liberec;
  2. navrhuje a realizuje plán mediální komunikace a PR komunikace s využitím všech nástrojů mediální komunikace a nástrojů PR komunikace, včetně sociálních sítí;
  3. organizuje tiskové konference, zajišťuje tiskové zprávy a další informace pro média a aktivně s nimi spolupracuje;
  4. pravidelně sestavuje a aktualizuje jednotnou databázi médií;
  5. v případě potřeby zajišťuje krizovou komunikaci města s občany, a to zejména prostřednictvím sdělovacích prostředků;
  6. navrhuje koncepci televizních a rozhlasových pořadů prezentujících SML;
  7. podílí se na tvorbě Libereckého zpravodaje, jedná s inzerenty do Libereckého zpravodaje a zajišťuje přípravu inzerce v Libereckém zpravodaji;
  8. zajišťuje zadávání inzerce SML v médiích;
  9. zaznamenává a archivuje informace týkající se města, pořizuje přehled denního tisku a dalších médií;
  10. zodpovídá za tvorbu, rozvoj a aktuálnost internetových stránek města a internetových stránek turistického portálu města, zodpovídá za komplexnost informací a vzhled webových stránek www.liberec.cz (oficiální webové stránky města). Ve spolupráci s jednotlivými vedoucími odborů zajišťuje aktualizaci jednotlivých částí webu;
  11. pořizuje fotodokumentaci z protokolárních jednání a dalších akcí;
  12. pořizuje fotografická díla podle potřeb SML a vede jejich archivaci;
  13. zajišťuje vyřízení žádostí o povolení užití městského znaku, schvaluje používání městského loga jinými subjekty, poskytuje vzor aktuálního znaku a loga a kontroluje vizuální správnost;
  14. organizuje a moderuje besedy s občany, diskusní pořady primátora města a náměstků města.
  15. koordinuje projekt Liberec - zdravé město a Místní agendu 21;
  16. zajišťuje podporu a koordinuje aktivity města pro aktivní zapojování veřejnosti do rozhodování;

B) Přenesená působnost

Nevykonává

Nastavení cookies