Provoz magistrátu

Magistrát města Liberce se od pondělí 11. května vrací k běžnému provozu.

Klienti, kteří nechtějí čekat ve frontách, mohou opět využít on-line rezervační systém  https://vs.liberec.cz/.

Provoz je nadále zachován s používáním ochranných pomůcek, bezpečnostních rozestupů a nadále se budou provádět zvýšená hygienická opatření, tedy úklid pracoviště během pracovního dne. Na agendách, na které dopadají platná mimořádná opatření vlády, např. zkoušky autoškol či svatební obřady, bude zajištěn výkon agendy vždy v souladu s těmito opatřeními.

Úřední doba magistrátu

Pondělí 8.00 - 17.00
Úterý 8.00 - 16.00   (na nepřepážková pracoviště jen objednaní klienti)
Středa 8.00 - 17.00
Čtvrtek 8.00 - 16.00    (na nepřepážková pracoviště jen objednaní klienti)
Pátek 8.00 - 12.00(na nepřepážková pracoviště jen objednaní klienti)
Sobota 8.00 - 12.00 viz upozornění níže

 

* Každý poslední pátek v měsíci je tzv. sanitární den, kdy jsou všechny objekty magistrátu pro veřejnost uzavřeny.

Upozornění pro sobotní úřední dobu:

  • V sobotu jsou odbaveni pouze klienti, kteří jsou objednáni přes rezervační systém.
  • Přepážková pracoviště jsou otevřena každou 3. sobotu v měsíci (nepřipadne-li na ni nebo předchozí den státní svátek).
  • V sobotu jsou otevřeny pouze přepážky následujících agend: osobní a cestovní doklady, evidence obyvatel, czechpoint a ověřování, pokladna, správa poplatku za odpad a psy, řidičské průkazy, živnostenské podnikání a registr vozidel v budově URANu.

Předchozí
1
07.05.2020

Liberecký magistrát se od pondělí vrací k běžnému provozu

V pondělí 11. května od osmi hodin ráno začne Magistrát města Liberce vykonávat všechny agendy ve standardním provozu. Věnujte prosím pozornost upravené úřední době.
 
17.04.2020

Magistrát je v provozu od pondělí do čtvrtka. Před návštěvou je potřeba se objednat!

V souladu s mimořádným opatřením upravuje Magistrát města Liberec od pondělí 20. dubna úřední hodiny a provoz pracovišť úřadu.
 
09.04.2020

Liberec otevře Nový magistrát pro veřejnost na šest hodin týdně

V souladu s mimořádným opatřením prodlužuje liberecký magistrát účinnost mimořádného opatření do 30. dubna 2020 včetně. Nově od středy 15. dubna stanovuje hodiny provozu haly Nového magistrátu pro veřejnost od 13:00 do 16:00 hodin a následně vždy v termínech PO 8:00 – 11:00 a ST 13:00 – 16:00.
 
31.03.2020

Úřední hodiny na všech pracovištích jsou zrušeny!

Do 11. dubna 2020 6:00 hodin jsou úplně zrušeny úřední hodiny na všech pracovištích Magistrátu města Liberec a Městské policie Liberec.
 
23.03.2020

Prokazování totožnosti v době nouzového stavu

Skončila vám platnost osobního dokladu nebo řidičského průkazu? Stanovisko Ministerstva vnitra k posuzování prokazování totožnosti občanským průkazem, cestovním pasem a řidičským průkazem v době nouzového stavu.
 
18.03.2020

Upozornění pro nájemníky bytových jednotek ve správě statutárního města Liberec

Na základě rozhodnutí vlády, kterým v souvislosti s šířením nákazy onemocnění Covid19 omezuje volný pohyb osob, má toto nařízení dopad i na správu objektů.
 
14.03.2020

Městské informační centrum je pro veřejnost zavřené do odvolání

S účinností od 14. března 2020 06.00 se zákaz přítomnosti veřejnosti v provozovnách poskytovatelů služeb rozšiřuje i na turistická informační centra.
 
12.03.2020

Opatření magistrátu z důvodu prevence šíření onemocnění koronavirem

AKTUALIZUJEME. V souvislosti s nepříznivým vývojem epidemiologické situace ve výskytu onemocnění COVID-19 způsobené novým koronavirem a z důvodu prevence šíření onemocnění přijal Magistrát města Liberec s okamžitou platností do odvolání tato opatření:
 
Předchozí
1

 

 

 

Cookies

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.