26.01.2021

Liberec má elektronické úřední desky

Město Liberec nabízí občanům další službu. Tou jsou elektronické úřední desky. Najdete je před vstupem do Nového magistrátu, kde jsou dostupné 24 hodin denně.


Na dotykové obrazovce si každý může přehledně listovat podle data vyvěšení a podle kategorií, zobrazovat přílohy a vyhledávat. Prohlížet na nich lze také webové stránky města.

Je to další, nová služba občanům, díky níž mohou být více v kontaktu s jednotlivými úřady a získávat aktuální informace, které se jich bezprostředně týkají. Pomocí aplikace Liberec v mobilu, jejíž finální verze se nyní dokončuje, navíc lidé mohou mít celou úřední desku ve svém mobilu a neustále nosit s sebou,“ říká primátor města Jaroslav Zámečník.

Desky jsou propojené s magistrátními vnitřními systémy, takže vždy zobrazují nejnovější informace. Digitální desky časem nahradí původní papírové vývěsky za okny magistrátu. Město Liberec už brzy spustí také novou elektronickou úřední desku na webu města a aplikaci Liberec v mobilu. Ta je mnohem přehlednější s možností vyhledávání a rychlým zobrazením příloh.

„Doba papírových úředních desek končí, množství zveřejňovaných informací je dnes enormní a staré nástěnky nepřehledné a nedostačující. Nové elektronické desky jsou přehledné, propojené s dalšími aplikacemi a uživatelsky přívětivé. Rozhodně je to krok vpřed,“ uvádí náměstek primátora pro technickou správu a informační technologie Jiří Šolc.

Elektronické úřední desky byly pořízeny jako součást projektu „Liberec plánuje chytře a zodpovědně“, spolufinancovaného z prostředků Evropské unie, v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
 


Spolufinancováno z Operačního programu Zaměstnanost
registrační číslo projektu CZ.03.4.74/0.0/0.0/18_092/0014676, Liberec plánuje chytře a zodpovědně

Nastavení cookies