Sociální sítě pomáhají při propagaci v cestovním ruchu
Fenoménem moderní doby jsou internetové sociální sítě. Nejen mezi mladými už dávno platí: Kdo nemá Facebook, jako by nebyl. Využití sociálních sítí se ale stále více rozšiřuje. Nejsou jen virtuálním místem setkávání lidí, ale čím dál více se stávají nástrojem k úspěšné propagaci. Je nutné s nimi proto počítat a držet krok.
„Facebook, Twitter, Google+, Linkedin a další jsou využívány stále častěji jako praktický nástroj k propagaci, komunikaci a hledání zaměstnanců. To však klade nároky na zaměstnance, kteří musí účty spravovat a udržovat aktuální,” říká vedoucí odboru sportu a cestovního ruchu David Pastva, který 22. října účastníky vzdělávacího semináře přivítal na liberecké radnici.
„Informační centra v době mobilních aplikací a sociálních sítí musí udržovat krok i s mladou generací, která služby informační centra nevyužívá napřímo. Z tohoto důvodu musí i informační centra oslovovat své klienty prostřednictvím Facebooku, Google+ nebo mobilních aplikací Foursqure či Swarm. Výhodou sociálních sítí není jen oslovení mladších generace klientů, ale také fakt, že jsou většinou zdarma,” vysvětluje vedoucí Městského informačního centra Liberec Pavlína Kuchtová.