04.11.2014
Karel Horník

Sociální sítě pomáhají při propagaci v cestovním ruchu


Pro pracovníky informačních center z celé ČR uspořádalo statutární město Liberec ve spolupráci s Asociací turistických informačních center ČR seminář na téma Efektivní mediální a internetová reklama.



Fenoménem moderní doby jsou internetové sociální sítě. Nejen mezi mladými už dávno platí: Kdo nemá Facebook, jako by nebyl. Využití sociálních sítí se ale stále více rozšiřuje. Nejsou jen virtuálním místem setkávání lidí, ale čím dál více se stávají nástrojem k úspěšné propagaci. Je nutné s nimi proto počítat a držet krok.


„Facebook, Twitter, Google+, Linkedin a další jsou využívány stále častěji jako praktický nástroj k propagaci, komunikaci a hledání zaměstnanců. To však klade nároky na zaměstnance, kteří musí účty spravovat a udržovat aktuální,” říká vedoucí odboru sportu a cestovního ruchu David Pastva, který 22. října účastníky vzdělávacího semináře přivítal na liberecké radnici.



„Informační centra v době mobilních aplikací a sociálních sítí musí udržovat krok i s mladou generací, která služby informační centra nevyužívá napřímo. Z tohoto důvodu musí i informační  centra oslovovat své klienty prostřednictvím Facebooku, Google+ nebo mobilních aplikací Foursqure či Swarm. Výhodou sociálních sítí není jen oslovení mladších generace klientů, ale také fakt, že jsou většinou zdarma,” vysvětluje vedoucí Městského informačního centra Liberec Pavlína Kuchtová.

 

 

Nastavení cookies