28.03.2018
Karel Horník

Městské informační centrum získalo certifikát kvality

Český systém kvality služeb (ČSKS) je dobrovolný inovativní nástroj, který systematickým způsobem pomáhá ke zvyšování kvality služeb v organizacích v oblasti cestovního ruchu.


Městské infomační centrum Liberec získalo v roce 2014, jako jedno z prvních informačních center v republice, certifikát I. stupně kvality služeb. Úspěšně prošlo hodnoticím obdobím, a proto se mohlo v letošním roce ucházet o II. stupeň kvality služeb – ten nejvyšší.

„Označení kvality služeb tzv. qvéčko u nás ještě stále není v podvědomí veřejnosti, nicméně v sousedním Německu se jedná o běžnou věc pro instituce, které chtějí nabízet kvalitní služby a je zde opravdovou známkou kvality. I přes to, že u nás Český systém kvality služeb málo kdo zná, je pro tým informačního centra tento certifikát velice důležitý. Znamená totiž, že naše úsilí, stále na sobě pracovat a veřejnosti poskytovat kvalitní služby, jde správnou cestou.“ míní vedoucí informačního centra Pavlína Sacherová, která je pro informační centrum vyškoleným trenérem kvality II. stupně.

 

 

Cookies

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.